FAQ - najcześciej zadawane pytania

1. Czy możliwe jest nadanie zwrotu do paczkomatu? 

Niestety, nie akceptujemy zwrotów nadanych do paczkomatu

2. Czy jest opcja nadania zwrotu w paczkomacie? 

Tak, możesz nadać zwrot w paczkomacie odbierając przesyłkę pod wskazany adres:
 
GAWROSZKA,
Legnicka 21
41-811 Zabrze

3. Którego przewoźnika polecacie do nadania zwrotu?

Zdecydowanie polecamy skorzystanie z usług InPost, jako najbardziej ekonomicznej i wygodnej formy zwrotów.

4. W jakim terminie mogę odstąpić od umowy? 

Masz 14 dni na odstąpienie od umowy.

5. Czy istnieje opcja zwrotu po upływie 14 dni? 

Przykro nam, ale nie możemy akceptować zwrotów po 14 dniach.

6. Jak mogę sprawdzić status mojej paczki ze zwrotem? 

Jeśli zwrot został przyjęty przez nas, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zwrotu.

7. Kto ponosi koszty zwrotu? 

Koszty zwrotu są pokrywane przez kupującego.

8. W jaki sposób mogę anulować moje zamówienie? 

Jeśli Twoja paczka nie została jeszcze wysłana, masz możliwość anulowania zamówienia. Prosimy o przesłanie informacji na adres e-mail: sklep@gawroszka.pl wraz z numerem zamówienia lub kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 512 573 767.

9. Czy istnieje opcja wprowadzenia zmian w moim zamówieniu?

Jeśli Twoja paczka nie opuściła jeszcze magazynu, jesteś w stanie dokonać zmian. Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu +48 512 573 767, przygotuj numer zamówienia i omówimy możliwe modyfikacje.

10. Co oznacza termin "PRE ORDER"?

"PRE ORDER" oznacza, że dany produkt jest w fazie przedsprzedaży i nie znajduje się obecnie na stanie. Nie jesteśmy w stanie wysłać go w ciągu 1-3 dni. Szacowany czas wysyłki jest podany na karcie produktu i zalecamy zapoznanie się z nim przed dokonaniem zakupu.

11. Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane? 

Jeśli zamówienie nie zostanie opłacone po złożeniu, nasz system automatycznie je anuluje. Wyjątkiem są sytuacje, w których masz możliwość ponownej próby opłacenia zamówienia. Zachęcamy wtedy do złożenia nowego zamówienia.

12. Czy produkt, który został wyprzedany, będzie dostępny ponownie?

W większości przypadków tak. Możesz zapisać się do powiadomienia o dostępności danego produktu, klikając przycisk „Powiadom o dostępności” na jego karcie. Otrzymasz e-mail, gdy produkt znów będzie dostępny. Śledzenie naszych mediów społecznościowych również pomoże Ci być na bieżąco z aktualizacjami dotyczącymi dostępności produktów.

13. Jak postępować w przypadku otrzymania uszkodzonej paczki? 

Jeśli kurier próbuje dostarczyć uszkodzoną z zewnątrz przesyłkę, masz prawo odmówić jej przyjęcia. Możesz również uprzedzić kuriera, iż chcesz przyjąć przesyłkę, ale koniecznie chcesz sprawdzić ją w jego obecności. Jeśli produkt jest uszkodzony, koniecznie spisz z nim protokół szkody. Protokół szkody należy przesłać do nas na adres mailowy: sklep@gawroszka.pl - jest niezbędny, aby rozpocząć proces reklamacji.